بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

ساعت 8 و 25 دقیقه: فقط 5 روز کاری تا پایان سال باقی مانده است. شاخص کل بورس تهران دقیقا مطابق با پیش بینی که ماه ها قبل انجام داده بودیم، در حال حرکت است! امروز و شنبه، عرضه های بیشتری در بازار خواهیم داشت و 3 روز پایانی، شرایط بهتر خواهد بود! هرچند که خیلی ها به طمع عرضه ها در روز شنبه، نقدینگی زیادی را برای تکمیل خریدها در روز شنبه کنار گذاشته اند که این نقدینگی میتواند تمامی عرضه های سنگین روز شنبه را پوشش دهد! حتی ممکن است این خریداران بالقوه، در آن روز برای خرید از یکدیگر سبقت بگیرند!! در کل، بازار ریسک های مهمی را پشت سر گذاشته است و شرایط برای صعود بازار بعد از 2 سال رکود، فراهم شده است! روز گذشته نماد خودرو به عنوان لیدر گروه و به تعبیری، لیدر بازار متوقف شد! امروز نیز نماد خاور در پایان بازار متوقف خواهد شد! افراد ریسک پذیر، در غیاب نمادهای اصلی کروه خودروسازی، ممکن است از خرید نماد خاور به قصد شرکت در مجمع، استقبال کنند! چراکه روز گذشته آگهی فروش 2 دارایی از این شرکت منتشر شد که ممکن است با فروش این دارایی ها، تعدیل مثبت و بازگشایی بدون محدودیت این نماد نیز محقق شود!! البته توصیه ما، همیشه خرید و فروش دور از هیجان است و خرید از صف خرید و فروش در صف فروش از جمله مصادیق رفتارهای هیجانی محسوب می شود!! به دوستان توصیه میکنیم که برای مطلع شدن از رفتار بازار تا پایان سال، مطالب روزهای گذشته را نیز مطالعه کنند!



ساعت 8 و 25 دقیقه: فقط 6 روز کاری تا پایان سال باقی مانده است و شاخص کل بورس تهران در محدوده 78158 واحد قرار دارد. نزدیکترین مقاومت مهم محدوده 78500 واحد است که با نزدیک شدن به این مقاومت مهم، شاهد افزایش عرضه ها خواهیم شد! همانطور که در طول دو ماه گذشته و در زمان رونق مجدد بازار، چندین بار این اتفاق رخ داده است! روز گذشته نیز در حالیکه شاخص کل به محدوده 78434 واحد رسیده بود،

یکبار دیگر شاهد عرضه های سنگین بودیم به طوری که در انتهای بازار، علیرغم شاخص مثبت، تقریبا اکثر بازار به قیمت های منفی و حتی صف فروش رسید! هرچند که در نهایت نقدینگی فراوان در بورس تهران، صف های فروش را جمع کرد! خبر عدم بازگشایی نماد خساپا قبل از مجمع فوق العاده، باعث شدت عرضه ها بر روی نماد خودرو (به عنوان لیدر این روزهای بازار) شد و این نماد که البته بر روی مقاومت مهمی نیز قرار گرفته بود، با این خبر، صف خرید سنگین خود را عرضه کرد و تا محدوده صفر تابلو نیز سقوط کرد! بنابراین در صورتیکه امروز خبر بازگشایی نماد خساپا منتشر شود، جو منفی روز گذشته نیز به اتمام خواهد رسید!! در کل، بازار این روزهای بورس تهران، جای نگرانی خاصی ندارد و اگر در روزهایی، شاهد قیمت های منفی باشیم، این منفی ها به منزله اصلاح در روند صعودی است که فقط نوسان گیرها به آن باید توجه کنند و افرادی که با دید میان مدت در بازار سرمایه گذاری کرده اند، فعلا خطری آنها را تهدید نمیکند!! همانطور که در روزهای گذشته نیز عنوان کرده بودیم، بورس تهران در این روزهای باقی مانده، همه تلاش خود را برای عبور از این مقاومت مهم، انجام خواهد داد! از دوستان انتظار داریم که به دور از هیجانات لحظه ای بازار، مطابق با استراتژی خود رفتار کنند!

livebourse.com

 



ساعت 8 و 25 دقیقه: شمارش معکوس برای پایان سال شروع شده است و فقط 7 روز کاری تا پایان سال باقی مانده است! 7 روز کاری باقی مانده در حالیکه شاخص کل بورس تهران در محدوده 78093 قرار گرفته و حدود 400 واحد با مهمترین مقاومت خود فاصله دارد! که البته انتظار داریم در این روزهای باقیمانده، شرایط به گونه ای پیش برود که در نهایت در هفته پایانی سال، این مقاومت شکسته شود!! این روزها همه نگاه ها، به بازگشایی نماد خساپا خیره شده است! روز گذشته نماد خپارس بازگشایی شد و شرایط را برای بازگشایی شکوهمند خساپا در قیمت های حوالی 350 تومان آماده کرد!! البته قبلا در خصوص اتفاقات گروه سایپا، توضیحات کامل داده شده و از مزایا و معایب آن سخن زیاد گفته ایم! اما در بازار امروز، در غیاب غایب اصلی بازار (خساپا)، رهبری بازار و رهبری همان ارکستری که همه شما دوستان به خوبی موضوع آن را می دانید، همچنان بر عهده نماد خودرو است! نماد خودرو که امروز با مقاومت روانی 400 تومان برخورد خواهد کرد و مطمئنا با عرضه های بیشتری نسبت به روز گذشته روبرو خواهد شد! اما جایی برای نگرانی ندارد!! همچنان اعتقاد به روند صعودی بازار داریم. پس نگرانی خاصی در بازار امروز نیز وجود ندارد! و همان توصیه همیشگی ما درخصوص داشتن استراتژی و غلبه بر ترس و طمع و دوری از خرید و فروش های هیجانی، همچنان تاکید می شود!

livebourse.com




رویداد خاص پالایشی ها ...

 

تاریخ ایجاد در دوشنبه, 10 اسفند



ادامه مطلب...

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.