بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران چهارشنبه مورخ 30 تیرماه 1395

ساعت 6 و 00 دقیقه: امروز آخرین روز هفته و آخرین روز از فصل مجامع شرکت ها است! به غیر از نمادهایی که تا دیروز متوقف بوده اند، امروز نیز حدود 20 نماد از بازار بورس و حدود 20 نماد از بازار فرابورس به جمع آنها اضافه شده و از این جهت، حجم معاملات امروز، مطمئناً تحت تاثیر بیشتری قرار خواهد گرفت! البته همانطور که در روز گذشته نیز عنوان کردیم، انتظار کارشناسان لایوبورس بر این است که بازار بورس تهران، پس از سپری کردن فصل مجامع و با ورود به ماه مرداد، شرایط بهتری را تجربه کند و در کنار رشد قابل توجه ارزش معاملات در تیرماه، اکنون شاهد تحرکات مثبت در قیمت ها و رونق نسبی بازار باشیم! این رونق کوتاه مدت حداقل باید تا رسیدن شاخص کل به محدوده 76700 واحد ادامه داشته باشد. یعنی حداقل 2500 واحد از آن چیزی که امروز بر روی تابلو ثبت شده است، بالاتر برود! البته این رشد تا حوالی کانال 78000 واحد نیز میتواند ادامه داشته باشد! چیزی که اهمیت دارد، این است که بازار بورس تهران آماده یک رشد کوتاه مدت است و البته، چشم انداز میان مدت بازار نیز مثبت است. پس جایی برای نگرانی وجود ندارد! اما برای امروز، انتظار یک بازار متعادل رو به مثبت را داریم. در کنار توقف نمادهای اصلی بازار، امروز سهام کوچک و برخی تک سهم ها مورد توجه بازار خواهد بود و  از همان ابتدای بازار، تمایل بازار برای رنگ سبز را مشاهده خواهیم کرد!! گزارش های 3 ماهه شرکت ها در حال ارسال به کدال است و انتظار می رود این گزارش ها نسبت به گزارش 3 ماهه سال قبل، نکات مثبت خوبی داشته باشد! شاید همین موضوع، دلیل و بهانه برای رشد کوتاه مدتی باشد که در بالا بیان کردیم. از دوستان تقاضا داریم که از رفتارهای هیجانی دوری کنند و مطابق استراتژی که برای خود تعیین کرده اند معاملات خود را انجام دهند.

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: همانطور که در متن افتتاحیه گفته بودیم، امروز شاهد بازاری مثبت با حجم معاملات اندک بودیم. به طوری که ارزش معاملات امروز در بورس تهران چیزی حدود 114 میلیارد تومان بر روی تابلوی معاملات به ثبت رسیده است که البته دلیل آن را نیز در همان متن افتتاحیه عنوان کرده بودیم. در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران با رشد 200 واحدی کار خود را به پایان رسانید و به عدد 74500 رسید که این موضوع نیز، گواهی بر همان تحلیلی است که بر مبنای آن، نوید رشد کوتاه مدت بورس تهران را داده بودیم. امروز نماد جنجانی آکنتور در غیاب بزرگان بورس، در لیست پر بازدید ترین نمادها، مقام اول را به خود اختصاص داد تا نشان دهد این نماد کوچک، همچنان مورد توجه بازار است! بر همین اساس، آکنتور بعد از نماد واتی، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و امروز نیز حدود 10 میلیارد تومان از نقدینگی بازار را به خود جذب کرد! نماد کرمان نیز که چند روز قبل در لیست نمادهای انتخابی لایوبورس قرار داشت، امروز نیز با ثبت 5 درصد مثبت در قیمت، ضمن بازدهی 13 درصدی از زمان معرفی، همچنان صف خرید خود را حفظ کرده است. اما نماد پتایر امروز به دلیل گزارشی که مدیران این شرکت شب گذشته منتشر کرده بودند، متعادل شد تا ادامه رشد تا هدف 380 تومان را در هفته بعد تجربه کند!

 

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه...........................بازار بسته شد.



بورس تهران دوشنبه مورخ 28 تیرماه 1395

ساعت 8 و 25 دقیقه: شاخص کل بورس تهران این روزها در حالی با رشد همراه است که هنوز کلیت بازار در رکود به سر می برد! رشد اخیر و مخصوصاً رشد مطلوب روز قبل، مربوط به گروه پالایشگاهی و برخی سهام وابسته به این گروه از قبیل پارسان بود که باعث رشد 326 واحدی شاخص کل شد. این روزها و مخصوصاً این هفته، ترافیک شدیدی در سامانه کدال وجود دارد. شرکت ها در حال ارسال گزارشات حسابرسی شده سالانه و آگهی های مجامع خود هستند و از طرف دیگر، گزارش های 3 ماهه همین شرکت ها باید تا آخر تیرماه منتشر شود. از اینرو، ورود و خروج های شرکت ها بر روی تابلو به دلیل برگزاری مجامع نیز با گرمی بیشتری ادامه دارد. توقف تعداد زیادی نماد در روزهای پایانی تیرماه، باعث خواهد شد تا کمی حجم و ارزش معاملات را تحت تاثیر خود قرار دهد. لذا در صورتیکه این روزها شاهد افت نسبی حجم معاملات بودید، این موضوع را نیز در نظر بگیرید. اما در بازار امروز، شاهد تعادل بیشتری در بازار خواهیم بود و احتمالاً کمی عرضه ها بیشتر باشد. نماد خساپا به عنوان لیدر بازار، در مثبت اولیه خود با مقاومت محدوده 130 تومان برخورد خواهد کرد که باعث افزایش عرضه ها در این نماد خواهد شد. گروه پالایشگاهی نیز که دیروز در خصوص آنها صحبت های لازم را کرده بودیم، امروز در مثبت اولیه، به اولین مقاومت های خود برخورد خواهند کرد و متعادل خواهند شد! اما در نماد جنجالی آکنتور، عدم ارسال گزارشات حسابرسی شده و همچنین افزایش سرمایه شرکت (در حالیکه 2 آگهی در خصوص برگزاری 2 مجمع منتشر شده و چیزی تا موعد برگزاری این مجامع باقی نمانده)، همچنان این نماد را در ابهام نگاه داشته است تا همه چیز به روز آخر و دقیقه 90 منتقل شود! گفته میشود مدیران این شرکت به شدت در تلاش برای برگزاری این مجمع هستند و تا امروز، تصمیمی برای لغو آگهی مجمع ندارند!! به دوستانیکه سهامدار این شرکت هستند، توصیه میکنیم در مجمع این شرکت حضور داشته باشند! در کل، بازار امروز بازاری متعادل رو به مثبت خواهد بود که اگرچه عرضه های به نسبت روز قبل بیشتر خواهد بود، اما نگرانی خاصی در بازار دیده نمیشود! 

 

 

 

 

 ساعت 12 و 29 دقیقه: بازار امروز با همان تعادلی که در متن افتتاحیه گفته بودیم، کار خود را آغاز کرد و به انتها رسانید. با اعلام توقف نمادها برای برگزاری مجمع سالیانه، شاهد فشارهای فروش بیشتری در نمادها بودیم. ولی این فشار فروش، باعث ایجاد صف فروش در آن نمادها نشد و همه فروش ها، خریدار داشت! ارزش 205 میلیارد تومانی معاملات امروز با توجه به متوقف بودن برخی نمادها، قابل قبول بود. در نتیجه معاملات امروز، شاخص کل بورس تهران کار خود را با رشد 2 واحدی به پایان رسانید.

 

 

 

ساعت 12 و 30 دقیقه..........................بازار بسته شد.

 

منبع لایو بورس



مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا به مرکزیت کوالا لامپور است. مالزی دربردارنده دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند: شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد.

 

منبع سایت آفری



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 27 تير 1395برچسب:مالزی,کشور,, :: 22:14 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.