بهترین ها
بهترین های بورس ، اخبار و کسب درامد

بورس تهران سه شنبه مورخ 26 بهمن 1395

ساعت 8 و 00 دقیقه: بازارهای جهانی روز دوشنبه در اولین روز کاری هفته، کار خود را با افزایش قیمت ها شروع کردند و شاهد افزایش قیمت فلزات اساسی و سنگ آهن و فولاد بودیم. اگرچه این افزایش قیمت ها باعث نزدیک شدن قیمت این فلزات به سطوح مقاومتی شده و ادامه رشد آن منوط به بررسی در روزهای آینده است، اما اکثر کارشناسان بر این باور هستند که سطح تقاضا به اندازه ای هست که بتوانند در روزهای آینده از این مقاومت ها عبور کنند. در صورتیکه این اتفاق رخ دهد، میتواند محرک خوبی برای حرکت سهام گروه فلزات اساسی و سنگ آهنی و حتی معدنی در بورس تهران باشد. بر همین اساس، اگرچه هنوز نقدینگی کافی در بازار وجود ندارد، اما انتظار میرود امروز بازار کار خود را با مثبت آغاز کند. ادامه مسیر امروز، به عکس العمل حقوقی های بازار بستگی دارد که این روزها به شدت به نقدینگی نیاز دارند و در مثبت ها عرضه های سنگین خود را آغاز میکنند. از سوی دیگر، فردا شاهد یک عرضه اولیه دیگر در بازار هستیم که ممکن است کمی فشار فروش را برای تهیه نقدینگی در بازار افزایش دهد. عرضه ای که با توجه به قیمت تعیین شده، چشم اندازی برای رشد در آن در دیده نمیشود. چراکه با توجه به شرایط فعلی بازار، قیمت عادلانه ای برای آن در نظر گرفته نشده و اگر از طرف حقوقی های بازار و سهامداران عمده آن حمایتی صورت نگیرد، به سرنوشت نماد برکت گرفتار خواهد شد. در خصوص شرایط بازار صحبت های زیادی شده است و سهام مناسب برای کوتاه مدت و میان مدت در بخش نظرات سایت معرفی شده است. بنده مسیحا هستم و در بخش نظرات سایت لایوبورس در خدمت دوستان خواهم بود.


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1395برچسب:, :: 19:7 :: توسط : ........

درباره وبلاگ
این سایت هیچ مسئولیتی در خصوص صحت و درستی اخبار و یا ذکر و عدم ذکر منابع ارسال خبر را بر عهده نمی گیرد. موضوعات مطروحه در این سایت فقط دیدگاه نویسندگان و بازدید کنندگان آن است و به هیچ وجه به منزله ارائه مشاوره جهت سرمایه گذاری تلقی نخواهد شد و بازدید کنندگان مسئولیت خرید و فروش های خود را به عهده خواهند گرفت. بدیهی است این سایت هیچ مسئولیتی در قبال سود و یا زیان بازدید کنندگان را نیز بر عهده نخواهد گرفت. این سایت با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است
نويسندگان
پيوندها
ساعت دیواری با گارانتی" class=text5> ساعت دیواری با گارانتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کسب درامد مطمئن از اینترنت و آدرس behtarinhay.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.